Trump: İran'ın elindeki zenginleştirilmiş uranyumun imha edilmesi gerekiyor
ABD Başkanı Donald Trump, İran'ın elindeki zenginleştirilmiş uranyumun ya ABD'ye getirilerek ya da Uluslararası Atom Enerjisi Kurumu eşliğinde imha edilmesi gerektiğini söyledi.
26 May 2026 - 09:01
YAYINLANMA
06 Haz 2026 - 01:42
GÜNCELLEME
Abd Başkanı Donald Trump, " İran'ın elinde bulunan zenginleştirilmiş uranyum ABD'ye getirilerek veya İran ile iş birliği halinde Uluslararası Atom Enerjisi Kurumu eşliğinde imha edilmeli" dedi.
ABD Başkanı Donald Trump, sanal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Zenginleştirilmiş uranyum (nükleer toz) ya derhal ABD'ye teslim edilerek buraya getirilip imha edilecek ya da tercihen İran'ın iş birliği ve koordinasyonu içinde Atom Enerjisi Komisyonu veya eş değeri kurumun şahitliğinde, yerinde veya kabul edilebilir başka bir yerde imha edilecektir" ifadelerini kullandı.
Kaynak :
haberler.com
YORUMLAR
İLGİNİZİ
ÇEKEBİLİR