Kalibaf başkanlığındaki İran heyeti Katar'a gitti

İran Meclis Başkanı Muhammed Bakır Kalibaf, beraberindeki heyetle Katar'a giderek ABD ile süren müzakereleri görüşecek.

25 May 2026 - 17:01 YAYINLANMA
06 Haz 2026 - 03:49 GÜNCELLEME
Kalibaf başkanlığındaki İran heyeti Katar'a gitti

İRAN Meclisi ve Müzakere Heyeti Başkanı Muhammed Bakır Kalibaf, çeşitli temaslarda bulunmak üzere beraberindeki heyetle Katar'a gitti.

İran basını, Meclis ve Müzakere Heyeti Başkanı Muhammed Bakır Kalibaf'ın beraberindeki heyetle Katar'a gittiğini duyurdu. Kalibaf'ın heyetinde Dışişleri Bakanı Abbas Arakçi'nin de bulunduğu kaydedildi. Kalibaf başkanlığındaki heyetin, ABD ile süren müzakerelerle ilgili konuları görüşmek üzere Katarlı üst düzey yetkililerle bir araya gelmesi bekleniyor.

Kaynak :
haberler.com

YORUMLAR

Maksimum karakter sayısına ulaştınız.

Kalan karakter: