Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Biz toprağın üstünde haysiyetsizce yaşamaktansa gerektiğinde toprağın altında şereflice yatmayı onurların en büyüğü olarak görürüz."

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Biz toprağın üstünde haysiyetsizce yaşamaktansa gerektiğinde toprağın altında şereflice yatmayı onurların en büyüğü olarak görürüz."

15 Nis 2026 - 13:01 YAYINLANMA
03 Haz 2026 - 01:14 GÜNCELLEME
Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Biz toprağın üstünde haysiyetsizce yaşamaktansa gerektiğinde toprağın altında şereflice yatmayı onurların en büyüğü olarak görürüz."

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Biz toprağın üstünde haysiyetsizce yaşamaktansa gerektiğinde toprağın altında şereflice yatmayı onurların en büyüğü olarak görürüz." - ANKARA

Kaynak :
haberler.com

YORUMLAR

Maksimum karakter sayısına ulaştınız.

Kalan karakter: