Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Biz toprağın üstünde haysiyetsizce yaşamaktansa gerektiğinde toprağın altında şereflice yatmayı onurların en büyüğü olarak görürüz."
Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Biz toprağın üstünde haysiyetsizce yaşamaktansa gerektiğinde toprağın altında şereflice yatmayı onurların en büyüğü olarak görürüz."
15 Nis 2026 - 13:01
YAYINLANMA
03 Haz 2026 - 01:14
GÜNCELLEME
Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Biz toprağın üstünde haysiyetsizce yaşamaktansa gerektiğinde toprağın altında şereflice yatmayı onurların en büyüğü olarak görürüz." - ANKARA
Kaynak :
haberler.com
YORUMLAR
İLGİNİZİ
ÇEKEBİLİR