Çankırı'da protokol ile kamu personelleri bayramlaştı

Çankırı Valiliği'nde düzenlenen bayramlaşma programına Vali Hüseyin Çakırtaş, protokol üyeleri ve kamu personeli katıldı.

01 Haz 2026 - 15:02 YAYINLANMA
04 Haz 2026 - 07:20 GÜNCELLEME
Çankırı'da protokol ile kamu personelleri bayramlaştı

Çankırı'da Kurban Bayramı dolayısıyla düzenlenen programda protokol üyeleri ve vatandaşlar bayramlaştı.

Çankırı'da Kurban Bayramı dolayısıyla bayramlaşma töreni düzenlendi. Çankırı Valiliği'nde gerçekleştirilen programa Çankırı Valisi Hüseyin Çakırtaş, protokol üyeleri ve kamu kurumlarının personelleri katıldı. Programda Vali Çakırtaş, personellerin bayramlarını kutladı. - ÇANKIRI

Kaynak :
haberler.com

YORUMLAR

Maksimum karakter sayısına ulaştınız.

Kalan karakter: