Albüm: 2. Küresel Sumud Filosu'na Katılan Endonezyalı Gönüllüler Ülkeye Geri Döndü
2. Küresel Sumud Filosu insani misyonuna katılan Endonezyalı gönüllüler, İsrail tarafından serbest bırakılmalarının ardından başkent Cakarta'ya ulaştı. Endonezya Dışişleri Bakanlığı, Aşdod'da gözaltına alınan gönüllülerin perşembe günü serbest bırakıldığını duyurdu.
25 May 2026 - 15:01
YAYINLANMA
06 Haz 2026 - 07:00
GÜNCELLEME
TANGERANG, 25 Mayıs (Xinhua) -- 2. Küresel Sumud Filosu insani misyonuna katılan Endonezyalı gönüllüler, İsrail tarafından serbest bırakılmalarının ardından pazar günü başkent Cakarta'ya ulaştı.
Endonezya Dışişleri Bakanlığı'nın basın açıklamasında, Aşdod kentinde gözaltında alındıktan sonra perşembe günü serbest bırakılan gönüllülerin Endonezya Küresel Barış Konvoyu aracılığıyla başkente vardıkları belirtildi.
Kaynak :
haberler.com
YORUMLAR
İLGİNİZİ
ÇEKEBİLİR